AION Online -Unstables Legion
Főmenü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
A Játékról
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Classok

Warriors

Gladiator

A Gladiátorok a fegyverek mesterei, a kardtól az alabárdig, bármilyen közelharci eszközzel elboldogulnak.
Végső céljuk, hogy a lehető legtöbb, a fegyvereikhez illő harci technikát elsajátítsák.

Fő tulajdonság: Közelharci kaszt

Játékstílus: A gladiátorok látványos kardjáték és trükközés helyett nyers erejükkel és rendkívül pontos csapásaikkal szeretik elintézni ellenfeleiket.

Templar
Egy karddal és pajzzsal felszerelve harcolnak, így a Templar nemcsak védelmező, kemény ellenfél is egyben.
Ahhoz, hogy leghatékonyabban végezze dolgát, állandóan a frontvonalban kell maradnia.

Fő tulajdonság. Védelmező Igék

Játékstílus: Ésszel és szívével vívja csatáit. A Templar menedéket nyújt az ellenséges tűz elől, és csatában a legtöbb csapást elhárítja.

Scouts

Assassin

Az Assassinok a fürge mozgás és a csendes likvidálás mesterei. Egyszerű, ám halálos technikájukkal lehetőségek tárházai nyílnak meg előttük, gyors és hangtalan csapásaikkal sújtva le gyanútlan áldozataikra.

Fő tulajdonság: Észrevétlen Támadások

Játékstílus: A kaszt fő harci stratégiája: lopakodva megközelíteni az ellenfelet, és egyetlen, hatalmas erejű csapást mérve az ellenfél gyengepontjaira megsemmisítse azt.

Ranger

A Ranger fegyvere az íj, ő a legtehetségesebb íjász. Ez azonban nem jelenti azt, hogy csak ezt a fegyvernemet ismeri, a kardok és tőrök világában is jártas, és csapdaállításban is kiváló.

Fő tulajdonsága: Különböző távolsági támadások

Játékstílus: A Rangereknek minden csata előtt fel kell mérniük a terepet, és taktikai döntéseiket a hirtelen változó helyzetektől függően kell meghozniuk.

Mages

Spirit Master


Nemcsak rémületet kelt az elemek segítségével ellenfeleiben, a Spiritmaster képes Tűz, Víz, Föld, Levegő Spiritek irányítására is.
A Spiritmaster képességei igen változatosak, és harc közben egyre erősebbé válnak.

Fő tulajdonság: Nagyerejű elemi lények idézése

Játékstílus: Az elemek mestere tudja, miként induljon harcba, miként gyakorolja a mágiát, és tudja, melyik helyzetben melyik lényre van szükség.


A spiritmaster nem egy hétköznepi idéző kaszt.
A természet elemeiből nyeri erejét (víz, tűz, levegő, föld), és akaratával befolyással van rájuk.
Csak kerülj összetűzésbe eggyel, és könnyen te is elemeidre bomolhatsz!

-

A Spiritmaster idézhető lényei


Az elementálok

A spiritmaster legfontosabb eszközei! Ők a fegyvere, pajzsa, harci stratégiájának fő alapját képezik.
A spiritmaster képes a 4 fő elem - Tűz, Víz, Föld, Levegő - szellemeit segítségül hívni.
Mindegyik különböző tulajdonságokkal rendelkezik, mindegyiknek más-más erőssége és gyengepontja van.
A spiritmaster egyszerre csak egyiket hívhatja magához, ezért a kaszt játékosainak mindig tudniuk kell,
hogy az adott helyzetben melyik szellem segítené őt leginkább.

Minden spirit rendelkezik különböző, egyedi képességekkel is.
amiket négylépcsős fejlődése során egyre hatékonyabban lesz képes használni.
A spiritmaster számos őket befolyásoló skillt használhat, legyen az támadáserősítés, védelem, sebesség vagy gyógyítás.


Idézésről

Idézés tart: 4.5 másodperc
Idézés képességének újratöltése: 1 perc
Ennyi manába kerül: 220 MP


Általános tudnivalók

Minden spiritnek 4 fejlődési szintje van, amiket a játékos a karakter fejlődése során szerezhet meg.
Minden szinten új képességeket is tanul a lény.

A spiritmaster a megszokott 4 alap harcmodort is beállíthatja náluk:

Agressive: Aggro-körében tartózkodó lényre azonnal rátámad
Defensive: Csak akkor támad, ha megtámadják.
Stationary: Csak akkor támad, ha gazdája is.
Halted: Csak akkor támad, ha gazdája erre külön utasítja.


A Tűz elementál

Főként vulkanikus, forró éghajlatú területeken található meg. Fizikai teste tűzből, magmából áll.
Magasabb szintjein kardot és pajzsot használ fegyverként.

Közelharci egység, tank és dmg-dealer feladatokat lát el.

HP: Magas
Védelem: Magas
Támadás: Közepes
Kitérés: Alacsony
Threat: Közepes


Megszerezhető:
I-es szint: lvl 10
II-es szint: lvl 22
III-as szint: lvl 34
IV-es szint: lvl 46




A Levegő szelleme

Főként szeles helyeken találkozhatunk evilági formájukkal.
Kezdeti kis méretük és bájos külsőjük ellenére igen veszélyes lények.

Közelharci egység, dmg-dealer és healer feladatokat lát el.

HP: Közepes
Védelem: Közepes
Támadás: Magas
Kitérés: Magas
Threat: Alacsony


Megszerezhető:
I-es szint: lvl 13
II-es szint: lvl 25
III-as szint: lvl 37
IV-es szint: lvl 49




Föld elementál

Erdők mélyén, dús növényzetű helyeken lelhető fel.
Kinézetében is a fákra hasonlít, óriás méretűre is megnőhet,
szerteágazó lombkoronája igen nagy védelmet nyújt.

Közelharci egység, tank feladatot lát el.

HP: Nagyon magas
Védelem: Magas
Támadás: Alacsony
Kitérés: Közepes
Threat: Magas


Megszerezhető:
I-es szint: lvl 16
II-es szint: lvl 28
III-as szint: lvl 40
IV-es szint: lvl 50




Víz elementál

Tavakban, folyóvizekben tanyázik. Legnemesebb az elemek közül.
Nagyra nőnek és rendkívüli erővel lövik ki magukból a vízsugarakat.

Távolsági egység, dmg dealer feladatot lát el.

HP: Alacsony
Védelem: Alacsony
Támadás: Nagyon magas
Kitérés: Közepes
Threat: Magas


Megszerezhető:
I-es szint: lvl 19
II-es szint: lvl 31
III-as szint: lvl 43
IV-es szint: lvl 50
Sorcerer


A Sorcerer a mágia útját követi, a föld, víz, tűz és levegő elemek mestere.
Egész lényüket nyújtva a természetnek, képesek tűzlabdákat szórni és teljesen lefagyasztani ellenségeiket.

Fő tulajdonság: Távolsági Sebző Varázslatok

Játékstílus: A varázslás közbeni összpontosítás a kulcs, emiatt a Sorcererek gyakran társulnak védelmező kasztok mellé, hogy védve legyenek a csatában.

Priests

Cleric

A gyógyítás útját követve a Cleric a mágia hatalmából képes szövetségesei testének erősítésére, sebeik gyógyítására, és képes feltámasztani az elesett Daevákat.

Fő tulajdonság: Gyógyítás és Védelem

Játékstílus: A Cleric fő szerepe szövetségesei gyógyítása és erősítése, de baltával és pajzzsal kezükben méltó harcosok is egyben.


Chanter

A Chanter gyógyításban és a szövetségesek erősítésében jártas, de botjával erős támadó egység is lehet.
A Chanter mantrákat szór szövetségeseire, erősítve és buzdítva azokat.

Fő tulajdonság: Erősítő mágiával való gyógyítás és mantrálás

Játékstílus: Míg szövetségesei erősítésében rejlik legnagyobb ereje, vészhelyzetben nagyerejű harcossá is válhat, és botjával közelharcban is igen kemény ellenfél.



forrás : www.aionhun.hu

 
BlogPlusz
 
Látogatók
Indulás: 2006-03-26
 
Videók
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal