Warriors
Gladiator
A Gladiátorok a fegyverek mesterei, a kardtól az alabárdig, bármilyen közelharci eszközzel elboldogulnak.
Végső céljuk, hogy a lehető legtöbb, a fegyvereikhez illő harci technikát elsajátítsák.
Fő tulajdonság: Közelharci kaszt
Játékstílus: A gladiátorok látványos kardjáték és trükközés helyett nyers erejükkel és rendkívül pontos csapásaikkal szeretik elintézni ellenfeleiket.
Templar
Egy karddal és pajzzsal felszerelve harcolnak, így a Templar nemcsak védelmező, kemény ellenfél is egyben.
Ahhoz, hogy leghatékonyabban végezze dolgát, állandóan a frontvonalban kell maradnia.
Fő tulajdonság. Védelmező Igék
Játékstílus: Ésszel és szívével vívja csatáit. A Templar menedéket nyújt az ellenséges tűz elől, és csatában a legtöbb csapást elhárítja.
Scouts
Assassin
Az Assassinok a fürge mozgás és a csendes likvidálás mesterei. Egyszerű, ám halálos technikájukkal lehetőségek tárházai nyílnak meg előttük, gyors és hangtalan csapásaikkal sújtva le gyanútlan áldozataikra.
Fő tulajdonság: Észrevétlen Támadások
Játékstílus: A kaszt fő harci stratégiája: lopakodva megközelíteni az ellenfelet, és egyetlen, hatalmas erejű csapást mérve az ellenfél gyengepontjaira megsemmisítse azt.
Ranger
A Ranger fegyvere az íj, ő a legtehetségesebb íjász. Ez azonban nem jelenti azt, hogy csak ezt a fegyvernemet ismeri, a kardok és tőrök világában is jártas, és csapdaállításban is kiváló.
Fő tulajdonsága: Különböző távolsági támadások
Játékstílus: A Rangereknek minden csata előtt fel kell mérniük a terepet, és taktikai döntéseiket a hirtelen változó helyzetektől függően kell meghozniuk.
Mages
Spirit Master
Nemcsak rémületet kelt az elemek segítségével ellenfeleiben, a Spiritmaster képes Tűz, Víz, Föld, Levegő Spiritek irányítására is.
A Spiritmaster képességei igen változatosak, és harc közben egyre erősebbé válnak.
Fő tulajdonság: Nagyerejű elemi lények idézése
Játékstílus: Az elemek mestere tudja, miként induljon harcba, miként gyakorolja a mágiát, és tudja, melyik helyzetben melyik lényre van szükség.
A spiritmaster nem egy hétköznepi idéző kaszt.
A természet elemeiből nyeri erejét (víz, tűz, levegő, föld), és akaratával befolyással van rájuk.
Csak kerülj összetűzésbe eggyel, és könnyen te is elemeidre bomolhatsz!
-
A Spiritmaster idézhető lényei
Az elementálok
A spiritmaster legfontosabb eszközei! Ők a fegyvere, pajzsa, harci stratégiájának fő alapját képezik.
A spiritmaster képes a 4 fő elem - Tűz, Víz, Föld, Levegő - szellemeit segítségül hívni.
Mindegyik különböző tulajdonságokkal rendelkezik, mindegyiknek más-más erőssége és gyengepontja van.
A spiritmaster egyszerre csak egyiket hívhatja magához, ezért a kaszt játékosainak mindig tudniuk kell,
hogy az adott helyzetben melyik szellem segítené őt leginkább.
Minden spirit rendelkezik különböző, egyedi képességekkel is.
amiket négylépcsős fejlődése során egyre hatékonyabban lesz képes használni.
A spiritmaster számos őket befolyásoló skillt használhat, legyen az támadáserősítés, védelem, sebesség vagy gyógyítás.
Idézésről
Idézés tart: 4.5 másodperc
Idézés képességének újratöltése: 1 perc
Ennyi manába kerül: 220 MP
Általános tudnivalók
Minden spiritnek 4 fejlődési szintje van, amiket a játékos a karakter fejlődése során szerezhet meg.
Minden szinten új képességeket is tanul a lény.
A spiritmaster a megszokott 4 alap harcmodort is beállíthatja náluk:
Agressive: Aggro-körében tartózkodó lényre azonnal rátámad
Defensive: Csak akkor támad, ha megtámadják.
Stationary: Csak akkor támad, ha gazdája is.
Halted: Csak akkor támad, ha gazdája erre külön utasítja.
A Tűz elementál
Főként vulkanikus, forró éghajlatú területeken található meg. Fizikai teste tűzből, magmából áll.
Magasabb szintjein kardot és pajzsot használ fegyverként.
Közelharci egység, tank és dmg-dealer feladatokat lát el.
HP: Magas
Védelem: Magas
Támadás: Közepes
Kitérés: Alacsony
Threat: Közepes
Megszerezhető:
I-es szint: lvl 10
II-es szint: lvl 22
III-as szint: lvl 34
IV-es szint: lvl 46
A Levegő szelleme
Főként szeles helyeken találkozhatunk evilági formájukkal.
Kezdeti kis méretük és bájos külsőjük ellenére igen veszélyes lények.
Közelharci egység, dmg-dealer és healer feladatokat lát el.
HP: Közepes
Védelem: Közepes
Támadás: Magas
Kitérés: Magas
Threat: Alacsony
Megszerezhető:
I-es szint: lvl 13
II-es szint: lvl 25
III-as szint: lvl 37
IV-es szint: lvl 49
Föld elementál
Erdők mélyén, dús növényzetű helyeken lelhető fel.
Kinézetében is a fákra hasonlít, óriás méretűre is megnőhet,
szerteágazó lombkoronája igen nagy védelmet nyújt.
Közelharci egység, tank feladatot lát el.
HP: Nagyon magas
Védelem: Magas
Támadás: Alacsony
Kitérés: Közepes
Threat: Magas
Megszerezhető:
I-es szint: lvl 16
II-es szint: lvl 28
III-as szint: lvl 40
IV-es szint: lvl 50
Víz elementál
Tavakban, folyóvizekben tanyázik. Legnemesebb az elemek közül.
Nagyra nőnek és rendkívüli erővel lövik ki magukból a vízsugarakat.
Távolsági egység, dmg dealer feladatot lát el.
HP: Alacsony
Védelem: Alacsony
Támadás: Nagyon magas
Kitérés: Közepes
Threat: Magas
Megszerezhető:
I-es szint: lvl 19
II-es szint: lvl 31
III-as szint: lvl 43
IV-es szint: lvl 50
Sorcerer
A Sorcerer a mágia útját követi, a föld, víz, tűz és levegő elemek mestere.
Egész lényüket nyújtva a természetnek, képesek tűzlabdákat szórni és teljesen lefagyasztani ellenségeiket.
Fő tulajdonság: Távolsági Sebző Varázslatok
Játékstílus: A varázslás közbeni összpontosítás a kulcs, emiatt a Sorcererek gyakran társulnak védelmező kasztok mellé, hogy védve legyenek a csatában.
Priests
Cleric
A gyógyítás útját követve a Cleric a mágia hatalmából képes szövetségesei testének erősítésére, sebeik gyógyítására, és képes feltámasztani az elesett Daevákat.
Fő tulajdonság: Gyógyítás és Védelem
Játékstílus: A Cleric fő szerepe szövetségesei gyógyítása és erősítése, de baltával és pajzzsal kezükben méltó harcosok is egyben.
Chanter
A Chanter gyógyításban és a szövetségesek erősítésében jártas, de botjával erős támadó egység is lehet.
A Chanter mantrákat szór szövetségeseire, erősítve és buzdítva azokat.
Fő tulajdonság: Erősítő mágiával való gyógyítás és mantrálás
Játékstílus: Míg szövetségesei erősítésében rejlik legnagyobb ereje, vészhelyzetben nagyerejű harcossá is válhat, és botjával közelharcban is igen kemény ellenfél.
forrás : www.aionhun.hu |